Zdaj je pravi čas za skupne zgodbe Pohorja

Zdaj je pravi čas za skupne zgodbe Pohorja – menijo ponudniki nastanitvenih kapacitet na Pohorju, turistične agencije in predstavniki vodilnih destinacij na tem območju. V okviru Partnerstva za Pohorje so se minuli četrtek – po skoraj enoletnem zaprtju – dobili na tako imenovanem B2B  srečanju.
Eden izmed njihovih ciljev je, da Pohorje postane mednarodno prepoznavna zelena destinacija z evropsko uveljavljeno tržno znamko. Dogovorili so se tudu za morebitna nadaljnja poslovna sodelovanja.
V okviru Destinacije Pohorje govorimo o območju 770 km2 edinstvene in neukrotljive narave. Potencialov za oblikovanje privlačne turistične ponudbe v obliki krajših doživetij ali paketov je več kot dovolj. V okviru Partnerstva za Pohorje si zato želijo, da bi vsi verjeli v skupno zgodbo o uspehu. (Foto: Klavdija Gornik)