Slovenska Bistrica: Nova KBM poenostavlja poslovanje

Nova KBM je septembra prešla na nov informacijski sistem, ki med drugim prinaša preprostejše poslovanje tako za zaposlene kot tudi za stranke. »Novi informacijski sistem zmanjšuje število aplikacij iz 170 na 80, kar pomeni krajše delovne procese in enostavnejše poslovanje tako za zaposlene kot tudi za stranke. Manj bo možnosti napak, manj administrativnega dela, stranke pa se bodo v poslovalnicah odslej podpisovale digitalno, uporabniku prijaznejša je tudi spletna banka,« našteje novosti vodja enote v Slovenski Bistrici Danica Pristovnik.

Pristovnikova živi v okolici Slovenske Bistrice, kot bančnica ima dvanajstletne izkušnje. V Slovenski Bistrici vodi poslovalnico Titova.
»Poslovalnico sestavlja ekipa 16 usposobljenih strokovnjakov na področju bančništva, in sicer 14 sodelavcev nas je v komerciali za fizične osebe in dva sodelavca na malih podjetjih in s.p-jih. Na bistriškem območju pa smo prisotni še s poslovalnico Zg. Bistrica, poslovalnico Poljčane in poslovalnico Pragersko in seveda ne smemo pozabiti na pošte in Specializirana bančna okenca na poštah (najbližje je v Slov. Konjicah).«
Kaj je banka v zadnjem času še spremenila in po čem so prepoznavni v Slovenski Bistrici pa boste izvedeli v novi izdaji lokalnega časopisa Bistriške novice. (B. P.)