Na uredništvo časopisa Celjan se je obrnil bralec, ki je izpostavil svojo negativno uporabniško izkušnjo s sistemom KolesCE.
Bil je precej kritičen glede same storitve, ki naj ne bi delovala, kot bi morala, dejal je, da kolesa večkrat ne more vrniti na postajo, po drugi strani pa se je že zgodilo, da ga ne more vzeti s postaje, da so kolesa slabo vzdrževana, dotrajana … Informacije smo zato preverili pri viru.
Kot poudarjajo v družbi Nomago, imajo sistem javne izposoje koles trenutno že v 15 slovenskih občinah, v vseh pa beležijo zelo dobre podatke in visoko stopnjo zadovoljstva uporabnikov. Pravijo, da povečano število uporabnikov in izposoj seveda vpliva tudi na obrabo koles in zahteva več vzdrževanja. »Letos smo že povečali servisno ekipo z dvema dodatnima zaposlenima, pridobili pa smo tudi novo vozilo za vzdrževanje in premeščanje koles. Z dvema voziloma lahko sedaj še hitreje in bolj učinkovito pokrivamo območje, na katerem deluje sistem KolesCE,« so jasni.
Ob tem izpostavljajo tudi dejstvo, da v zadnjem obdobju tudi v sistemu KolesCE zaznavajo povečano število primerov vandalizma. Zaradi tega občasno prihaja do negativnih uporabniških izkušenj, ki si jih ekipa prizadeva omejiti na najnižjo možno raven.
Več o tem, kaj so na povedano povedali v družbi Nomago in kaj se še dogaja s sistemom vas čaka v aktualnem Celjanu.