Barbara Štern: “Hvaležna, da lahko opravljam sanjski poklic.”

Barbaro Štern navdušenje nad frizerstvom, lepoto in estetiko spremlja že iz otroških letih. Svoj frizerski salon Fru Fru v Slovenski Bistrici, ki ga obiskujejo mnogi, je odprla pred tremi desetletji. Uspešno poslovno zgodbo ji, kot priznava, ne bi uspelo pisati brez predanih sodelavk in številnih zvestih strank.

Njene punčke
Že kot majhni deklici je bilo pomembno, kakšno frizuro imajo njene punčka. “Tako zelo sem se ukvarjala z njihovimi lasmi in jim urejala pričeske, da so skoraj vse prehitro ostale brez njih,” hudomušno obuja spomine Barbara, ki je prepričana, da se rodimo z veseljem oziroma talentom za določeno delo oziroma poklic. Samo prepoznati ga moramo.
Od nekdaj jo navdušujeta tako frizerstvo, moda, ličenje, estetika, lepota bivanja. Kljub drugačni izbiri srednješolskega programa se je šele nekoliko kasneje odločila za frizerski poklic In ni ji žal. “Danes vem, da je to moj sanjski poklic, saj mi ponuja veliko možnosti za kreativnost. Zelo lepo je videti, kako se stranki ob nastajanju nove pričeske spreminja njeno razpoloženje. To je obojestransko zadovoljstvo. Še posebej mi je všeč, ko stranka najde frizuro, ki ji res pristaja, pa tudi slog ličenja, ki pristaja tako njenemu obrazu, kot tudi njenemu značaju, temperamentu in stilu oblačenja. Zmeraj se trudim, da se frizura zlije s strankino osebnostjo,” poudarja.

Zadovoljne stranke
Zato ne preseneča, da ji veliko strank zaupa in se redno vrača v njen salon. “Pravijo, da se pri nas počutijo prijetno in domače. Tudi zato, ker se sproščeno pogovarjamo o tem in onem. Rada jim prisluhnem, ko pripovedujejo o svojih različnih pripetljajih. Včasih izmenjamo poglede na svet, pa tudi oni kdaj prisluhnejo meni.”
Ko se je pred 30 leti z odprtjem frizerskega salona podala na samostojno poslovno pot, ni dvomila, da ji ne bi uspelo, saj je vedela, da jo frizersko delo osrečuje. “Bila sem mlajša in veliko bolj brezskrbna. Takoj smo začeli z naročanjem strank, v istem prostoru smo frizirali tako ženske kot moške. Sčasoma se je povečevalo število strank, posledično tudi število zaposlenih. Že od vsega začetka imam v salonu zaposleno Darinko Podlesnik, ki je moja desna roka. Metka je prišla, ko smo potrebovali še eno frizerko. Ko je vstopila v salon, je njen veder nastop pokazal, da je pravšnja za nas. Tina in Vita sta pa zaposleni od končane šolske prakse v salonu. Z več zaposlenimi smo tudi malo razširili ponudbo storitev. Tako lahko našim strankam na enem mestu poleg frizure uredimo še nohte, jih naličimo, podaljšamo trepalnice, naredimo lash lift in še kaj.”

Ponosna je tudi na tiste praktikante ali nekdanje zaposlene v njenem frizerskem salonu, ki so se našli v svojem poklicu in so sčasoma nadaljevali delo v svojih salonih.

Kdo je dober frizer?
Dober frizer mora biti po mnenju Barbara Štern estet in dobro strokovno podkovan tako v tehnikah striženja in barvanju, kot tudi v poznavanju lastnosti materialov in prepoznavanju vrst in značilnosti rasti las. “Prav tako mora dober frizer dosledno spremljati modne trende jih upoštevati pri svojem delu s strankami glede na njeno obliko obraza, značaj in življenjski slog. Vsekakor pa mora biti dober frizer do neke mere tudi psiholog, da mu uspe združiti vse navedeno,” poudarja Barbara. (Reportažo si v celoti preberite v tiskani izdaji Bistriških NOVIC).

(Foto: Zasebni arhiv)

Oglas